Swiss German VMUG

twitter-header-image.png

Latest Discussion Posts

• Today we proudly announce our first VMUG meeting! Please mark this day in your calendar! Our VMware User Group existed for some years but wasn't really active. Now we try to push it again to a new level. We already had an inital meeting to set the goals ...

• Hello Everyone,  Just to add to Karl's post. To all the non or bad German speakers which would still like to be involved in the Swiss German vMug User group... We will present some topics in English! I am an expat from Australia living in the French ...

• Profile Picture

VMUG Kickoff Meeting

Guten Abend allerseits Heute Nachmittag konnten wir das erste Kickoff Meeting fr unsere "neue" VMUG abhalten. Wir waren zu Gast bei VMware in Zrich und haben ber die ersten Schritte, Events, Organisation etc. gesprochen. Heute haben wir fr den ersten ...

• Hallo zusammen Ich mchte mich gerne bei euch vorstellen. Mein Name ist Karl Widmer und ich bin diese Woche als neuer Leader der Swiss German VMUG "vereidigt" worden. Ich freue mich auf diese grossartige neue Aufgabe und hoffe das wir den Ball gemeinsam ...

LEADERSHIP TEAM

MTF Micomp AG

Latest Shared Files

Log in to see this information

Either the content you're seeking doesn't exist or it requires proper authentication before viewing.

Announcements

• Swiss German VMUG First Meeting on 8th of June 2017

Today we proudly announce our first VMUG meeting! Please mark this day in your calendar!

Please visit our website for more information and registration.

Thank you very much!

• E-Mail Adressliste vorbereiten

Hallo miteinander

Aktuell sind über 190 Mitglieder in der Swiss German VMUG gemeldet. Ich weiss nicht ob alle Members aktiv sind oder sich allenfalls einige Members bloss für die "falsche" VMUG angemeldet haben.

Um hier etwas Ordnung zu schaffen, ebenso in Vorbereitungen auf allfällige Newsletter via Mail (keine Angst, da gibt's keinen Spam von mir) und auch um dem VMUG HQ etwas zu helfen, bitte ich euch, das ihr euch in die Adressliste eintragt.

Nutzt den Link in diesem Announcement und tragt euch bitte ein.

Ich danke euch für eure Zusammenarbeit.

Beste Grüsse
    Karl Widmer