Montreal VMUG

Welcome to the Montreal Community group. 

Join to connect with other members and stay up to date on local events. 

Latest Discussion Posts

• Hi Luis, you might have a better chance in the support forums. Not sure many people in Montreal have this type of experience :) Marc Bouchard VMUG Leader - Montreal ------------------------------ Marc Bouchard Infrastructure Architect SUBNET192 St-Jean-Sur-Richelieu ...

• Good afternoon everyone, Got a VDI infrastructure and was wondering when Image banding and Video Lag will appear when using 3D Modeling with nvidia Tesla P4 cards? Will the effect be visible in a high latency slow speed network connection? (between ...

• Merci Mathieu, NSX n'est pas le problème mais je trouve quand même la communauté de Montréal assez "tranquille".  Mon point d'intérêt sont les outils 3rd-party pour le Network Introspection pour NSX seulement. Très peu de références ou de clients/intégrateurs ...

• Luis, je ne peux pas t'apporter de réponse à ta question initiale, mais je peux juste dire que je n'avais pas vu ce message.  Je n'ai reçu que le second et la réponse de Mathieu. Donc peut-être auras-tu plus de succès maintenant.  Pour une raison quelconque, ...

• Bonjour Luis! Je suis en mesure de te confirmer qu'il n'y a rien de FakeNews ici quand VMware avance que nous avons 7500 clients NSX répartis à travers le monde. Nous avons d'ailleurs 205 clients-références pour NSX sur notre site web. https://www.vmware.com/company/customers.html#country=&product=vmware-nsx ...

LEADERSHIP TEAM

IROUTENETWORKS
SUBNET192
Weir Canada

Latest Shared Files

Log in to see this information

Either the content you're seeking doesn't exist or it requires proper authentication before viewing.